8 oktober 2007

The Fine Art of ... Watch Advertising

In 5 simpele stappen

Stap 1. Google een luxe packshot van een duur horloge (of een duur packshot van een luxe horloge).

Stap 2a. Google vervolgens een foto van een bekende acteur.

(Eventueel Stap 2b. Vervang de acteur voor een groot, snel, stoer vervoermiddel of een breedgekaaklijnd mannelijk fotomodel).

Stap 3. Plak ze in Photoshop bij elkaar. Kies voor een passende achtergrond, waarbij zwart = stijlvol, lucht = dromerig, woestijn = post-apocalyptisch, zwart/wit = tijdloos, wit = wit.

Stap 4. Als je tijd over hebt bedenk je een heading. Bij voorkeur een inescapable logic in combinatie met het woord time. Voorzetjes: The Future of Time is Only Seconds Away. Of: If You Don't Watch Time Carefully It Will Slip Away. Maar ook andere Grote begrippen als State of Mind of The Next Generation zijn zeer bruikbaar.

Stap 5. Mail het resultaat naar ons: hetzesdevlak@houdini-amsterdam.nl.

Hieronder vind je de inzendingen die we tot nu toe hebben ontvangen:











2 opmerkingen: