3 april 2009

Perfect Punkey

Frank Meeuwsen aka Punkey is niet zomaar online. Frank is de online eindbaas, in ieder geval in ons boek. Bezitter van een Belgische Hyves-account (zooo, nu jij weer), oprichter en Editor in Chief van Lifehacking.nl en net begonnen aan een groots avontuur, zijn eigen bedrijf genaamd The Incredible Adventure. Een bedrijf voor 'strategisch inzetbare concepten en advies op het gebied van digitale communicatie'. Maar daarvoor verlaat hij wel onze vrienden van Rhinofly. En dát afscheid is de reden van deze compilatie. Een Perfect met een hoop gitaren, tempo en classics en rechtdoorrock. Voor Frank. Van ons. Use the force, Frank.

HIERRR voor Mac
HIERRR voor PC.



2 opmerkingen:

Frank Meeuwsen zei

In mijn jonge leventje heb ik al veel cadeaus gehad. Veel complimentjes (en kritiek) en vaak weet ik het wel te pareren of direct een plek te geven. Maar hier ben ik toch echt even stil van. Mijn eigen "High Fidelity"-achtige mixtape en verdulleme de nummers zijn ook nog eens überAAN! Mijn dank grenst aan het hondsdolle, ik ga er direct over Twitteren!

Unknown zei

Tis je je gegund, Frank!