7 december 2010

Droodlen...snelste weg naar eeuwige roem (je hebt nog een week!)

In het boek Doorbraak! - Zero Budget Marketing staat een aantal sleutelbegrippen die Niels Aalberts wil illustreren met iets dat het midden houdt tussen een sterk logo en een droodle. Oftewel: 1 veelzeggend beeld dat verbaast, verrast of in 1 oogopslag iets zegt over de tekst. Geheel in lijn met het boek gebruikt Niels graag the wisdom of the crowd om Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet beter te maken.


HOE WERKT HET?
Surf naar deze .pdf. Of download 'em hier (ook als Illustrator-bestand).
Kies 1 of meer van de 30 begrippen die in de .pdf staan en maak er een illustratie bij. Per begrip heb je max. 3 pogingen om iets leuks te maken. Doe je best, maar maak je ook niet te druk: we zijn niet op zoek naar Mona Lisa's of zonnebloemen, wél naar origineel, sprekend beeld en eigenwijze, veelzeggende illustraties.

Tekenen, knippen, krijten, kleuren, plakken, verfen, ecoline, macrameeën, haken, kantklossen, fotograferen, digitaal, analoog, filesharing: alles mag. 'Eenvoudig' en zwart/wit hebben de voorkeur, maar doe vooral wat je niet laten kunt. Ook als ontwerpen of vormgeven niet je beroep is, kun je meedoen. Graag zelfs!

EN DAN?
Print je .pdf uit, fotografeer 'em met je telefoon of scan het resultaat en mail het naar niels@ehpo.net

DEADLINE
Die is al snel: woensdag 15 december 2010. Da's over 8 dagen.

TEGENPRESTATIE ALS JE LOGO OF DROODLE WORDT GEBRUIKT:
Lol (LOL)
Eeuwige roem
Naamsvermelding in Niels' boek
Een uitnodiging voor de EHPO Jongerendag (bands, producers, muzikanten, marketeers en andere geïnteresseerden kunnen zich ook nog inschrijven)
Uiteraard een exemplaar van Doorbraak! - Zero Budget Marketing op internet

Geen opmerkingen: