23 oktober 2007

HET TAG ON FESTIVAL

(een uur na de ADCN Jaarprijzen Uitreiking)

De tag on. Redder van menig Strak Idee. Brenger van moeilijke boodschappen als ‘nu ook in de smaak aarbeien met zalm’. En het garantiebewijs dat elk telefoonnummer en elk www-adres voor meer informatie wordt onthouden. Een festival als eerbetoon is wel het minste wat we terug kunnen doen voor deze bonsai in het commercialwoud.

Een goeie tag on heeft een dienende, versterkende rol en verhoudt zich tot de hoofdcommercial als een vergrootglas tot de zon. Een goeie tag on is een directie sercretaresse, een bijrijder, een wing-man, een Michael Boogerd, een fluffer. Maar alleen de allerbeste maken kans op de Gouden Extra Uitzendkopie tijdens Het Tag On Festival.

Dus, stuur jouw tag on vanaf 1 november in naar Het Zesde Vlak.


Een commercial en z'n tag on in actie.

Vergeet niet jouw tag on in te sturen vanaf 1 november naar Het Zesde Vlak.

Geen opmerkingen: